Strony

czwartek, 8 grudnia 2016

Przepraszam ale....


Przepraszam ale, mam w dupie pisanie i zupełnie nic mi się nie chce. To już mnie nie bawi i nie kręci. Kiedyś  było fajnie, ale ostatnio wcale mi się nie chce pisać. Chyba nie jestem w tym dobra i to nie jest coś dla mnie. Rozdziałów więcej nie będzie. To koniec. Przepraszam wszystkich, którzy czekali na kolejne rodziały. Przykro mi, ale nie będę robić czegoś wbrew sobie.


















































































Hahahah tylko żartuję xD Rozdziały będą. Zapraszam póki co na rozdział 19. No i mam dla Was mały trailer rozdziału 20. Zostawiam Was z tym. Buziaczki ♥
- Mówiłeś, że jej nie tkniesz- wycedziła.
- Mówię wiele rzeczy. 
- Masz wyrzuty sumienia. - Spojrzał na nią i wciągnął ostro powietrze.
- Nie mam sumienia. Jedz.
- Żałujesz, że ją przeleciałeś, Wszyscy wiemy, że ją do tej pory chroniłeś. Boisz się, że twój świat ją skrzywdzi.  
- Nigdy sobie nie wybaczę, jeśli jej się coś stanie.
- Kiedyś twoje demony ją dopadną - szepnęła.

Widzieli już wszyscy nowy trailer? :)

11 komentarzy:

  1. Jak mogłaś?! Łzy mi w oczach stanęły. Dobrze że po przeczytaniu tego od razu nie wyszłam, bo moje życie straciło by sens XD.Też zebrało Ci się na żarty:D nie ładnie ci powiem... Ale dobra skoro to był żart to czekam na rozdział, po tym kolejnym fragmencie nie usne chyba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa mać. Moja rekcja: "Kurwa nie, tylko nie to". Mam łzy w oczach. Miałam zamiar Ci już pisać komentarz, a co widzę? Dalszą część i takie, kurwa jesteś martwa za te twoje żarty :***. Nie no żartuje, chociaż ktoś zapewne zabije Cię żelkami :). A teraz. Cekam na kolejny rozdział. JESZCZE TRZY DNI. JUPI :***
    Do rozdziału :****
    ~~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  3. Delly!!!Ja tu zawał serca przeżyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty pipo!!!! Ale mnie wystraszyłaś!!!! Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak się ucieszyłam że żartujesz. To jest chyba jedyny blog o Raurze które czytam, a autor nie zrezygnował z pisania.
    Zapraszam do siebie: http://rauracrazystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. MAM OCHOTĘ CIĘ ZAMORDOWAĆ! Też ci się na żarty zebrało. Na początku chciałam to zaakceptować, w końcu każdy ma kiedyś czegoś dość i potrzebuje przerwy, ale wszyscy wiemy, że za bardzo lubisz pisać i za bardzo nas kochasz, żeby odpuścić ;) Czekam na rozdział! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś mnie tak wystraszyć prawie zawału dostałam i prawie się popłakałam! Nie zły żart nie ma co Haha :) Nie mogę się doczekać nexta! :)
    P.S Naprawdę się wystraszyłam że życzysz pisanie nigdy więcej tak nierób i sszybko dodaj next plisss

    OdpowiedzUsuń
  7. Wie i za max 2h pojawi się rozdział :P

    OdpowiedzUsuń

Music

Template by Elmo